کوله پشتی دو رنگ مدل LANMAO کد 3675 صورتی
کوله پشتی دو رنگ مدل LANMAO کد 3675 قیمت اصلی 1,098,000 تومان بود.قیمت فعلی 878,400 تومان است.
بازگشت به محصولات
کوله پشتی مدل اسپرت طرح لی کد 8606 آبی
کوله پشتی مدل اسپرت طرح لی کد 8606 قیمت اصلی 498,000 تومان بود.قیمت فعلی 398,400 تومان است.
55 نفر در حال مشاهده محصول هستند

کوله پشتی سه بعدی طرح دایناسور کد 605

من کوله پشتی با طرح دایناسور هستم و میام تا با هم یک ماجراجویی جذاب و شروع کنیم. با من همراه شید و به دنیایی از دایناسورهای جذاب و اکتشاف‌های هیجان‌انگیز دعوت میشین. آماده به سفر هستید؟ بیایید شروع کنیم!

قیمت محصول

قیمت اصلی 998,000 تومان بود.قیمت فعلی 798,400 تومان است.

ناموجود

من کوله پشتی با طرح دایناسور هستم و میام تا با هم یک ماجراجویی جذاب و شروع کنیم. با من همراه شید و به دنیایی از دایناسورهای جذاب و اکتشاف‌های هیجان‌انگیز دعوت میشین. آماده به سفر هستید؟ بیایید شروع کنیم!

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

کوله پشتی سه بعدی طرح دایناسور: دوست تو هستم در ماجراجویی های روزانت!

 من کوله پشتی سه بعدی طرح دایناسور هستم! با من همراه باشید تا ماجراجویی بریم. من برای حمل دفترچه‌تون به مدرسه یا اسباب بازی‌هاتون به پارک، همیشه آماده‌ام. با من باشید و دنیایی پر از سرگرمی و ماجراجویی رو کشف کنید. همیشه در کنار شما هستم، آماده به ماجراجویی‌های بی‌پایان!

بالاخره اینجا هستم تا به شما بگم که چرا من کوله پشتی دایناسوری سه بعدی بی‌نظیری هستم:

  1.  طراحی باورنکردنی: من یک کوله پشتی با طراحی دایناسوری بی نظیر هستم که مطمعنم کودکتون رو جذب خودم میکنم. با من، دنیای دایناسورها به واقعیت تبدیل میشه!
  2. دوام و مقاومت: من از مواد با کیفیت بسیار بالا ساخته شدم که ماندگاری و مقاوم زیادی رو تضمین میکنه. شما می‌تونید به آسونی کتاب‌ها، دفترچه‌ها و اسباب بازیایتون رو در من بذارین.
  3.  سه بعدی و جلب توجه: با تکنولوژی سه بعدی من، هر کودکی میتونه به دنیای جذاب دایناسورها فرار کنه. طراحی سه بعدی من جلب توجه همه رو به خودش جلب میکنه.
  4.  راحتی حمل: دسته‌ها و بندهای قابل تنظیم و طبی راحتی حمل رو برای فرزندتون فراهم میکنه. همچنین دارای جیب‌ها و بخش‌های جداگانه‌ای هستم که به شما کمک میکنه تا وسایل خودتون رو به ترتیب نگه دارین.
  5.  ایده آل برای کودکان: من در کنارتونم تا دوس و همراهی وفادار باشم و شمارو به دنیای دایناسورها و ماجراجویی‌های جدید میبرم. 
  6. از من استفاده کنید و به دنیای دایناسورهای واقعی پا بذارین. من یه کوله پشتی معمولی نیستم، من تبدیل به دوست وفادار کودکان در ماجراجویی‌ها میشم!
وزن

0 , 478 کیلوگرم

ابعاد

24 × 11 × 29 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوله پشتی سه بعدی طرح دایناسور کد 605”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 7 =

ماگ فانتزی مدل گربه شیطون کد 4295

قیمت اصلی 168,000 تومان بود.قیمت فعلی 134,400 تومان است.

قاشق مربا خوری ورایان ساده

941,000 تومان
قاشق مربا خوری ورایان ساده : کلیه قاشق‌های استیل آینه‌ای قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. در ساخت محصولات

جامدادی طرح برجسته مدل یونیکورن کد BP-12

قیمت اصلی 450,000 تومان بود.قیمت فعلی 360,000 تومان است.
آیا تا به حال خواستید دستان خودتون رو به یک جامدادی جذاب و کارآمد بسپارید که هم ظاهری فوق‌العاده داشته باشه و هم بتونید تمامی لوازم تحریرتون رو به آسانی نگه دارید؟ آیا به دنبال یک جامدادی با کیفیت و دوام بالا برای همراهی روزانه‌تان هستید؟ ما با افتخار به شما جامدادی طرح برجسته مدل یونیکورن رو تقدیم می‌کنیم، یک محصول منحصر به فرد که علاوه بر ظاهری فوق‌العاده زیبا، با قابلیت‌های فراوانی نیز همراه شده است.

ماگ درب دار طرح فضانورد به همراه قاشق کد 4249

قیمت اصلی 430,000 تومان بود.قیمت فعلی 344,000 تومان است.

ماگ چیست ؟

ماگ یا لیوان سرامیکی نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه هستند که روکشی از جنس سرامیک در انها وجود دارد . این لیوان هایی که از جنس سرامیک هستند بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه و چای و… استفاده میشود . طرح این لیوان های برای مردم جذاب است . ماگ ها دو دسته هستند بعضی از انها اندازه بزرگ تری از لیوان های معمولی دارند تا نوشیدن را برای ما اسان تر کند. لیوان هایی که از جنس سرامیک است سایز های متفاوتی دارند اما بیشتر این لیوان ها 350 میلی لیتر حجم دارند که در مقایسه با لیوان های چایی خوری دوبرابر انها هستند . از این لیوان ها برای تزئین نیز استفاده میشود. این لیوان های کاربرد های زیادی دارد اما بیشتر کاربرد انها برای نوشیدنی های گرم در طول روز است . یکی از پر طرفدارترین ماگ ها ، ماگ های سرامیکی فانتزی است. داشتن طرح ها و نقش های جذاب و کارتنی، این نوع ماگ ها رو بسیار متمایز از سایر ماگ ها نموده است.

فنجان و نعلبکی مدل Danny Home

قیمت اصلی 168,000 تومان بود.قیمت فعلی 134,400 تومان است.

کوله پشتی گلاسی برد مدل 2363 به همراه کیف غذا و جامدادی

قیمت اصلی 2,398,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,798,500 تومان است.