شات قهوه خوری طرح مینی موس طرح دو نمای رو به رو
شات قهوه مینی موس طرح TALKING کد 4950 قیمت اصلی 88,000 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
شات قهوه خوری شخصیت های دیزنی طرح دونالد داک
شات قهوه دیزنی طرح دونالد داک کد 4952 قیمت اصلی 88,000 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.
104 نفر در حال مشاهده محصول هستند

شات قهوه میکی موس طرح BOUNCE کد 4951

دوست داری یک همراه جذاب و دوست داشتنی در لحظه های نوشیدن قهوه کنارت باشه؟ بیا تا با زیباترین و با حال تریم شات قهوه خوری امسال آشنات کنم… ماگی جذاب از طرح های بسیار پرطرفدار دیزنی… میکی موس دوست داشتنی?

قیمت محصول

قیمت اصلی 88,000 تومان بود.قیمت فعلی 38,000 تومان است.

سفید
مشکی

دوست داری یک همراه جذاب و دوست داشتنی در لحظه های نوشیدن قهوه کنارت باشه؟ بیا تا با زیباترین و با حال تریم شات قهوه خوری امسال آشنات کنم… ماگی جذاب از طرح های بسیار پرطرفدار دیزنی… میکی موس دوست داشتنی?

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شات قهوه میکی موس طرح BOUNCE

یک شات قهوه با طرحی دوست داشتنی

برای شروع یک روز پر انرژی یا یک عصر دلچسب، چه چیزی بهتر از یک شات قهوه خوشمزه است؟ شات قهوه میکی موس طرح BOUNCE یک انتخاب عالی برای این کار است. این شات قهوه با ابعاد کوچک و رنگ مشکی، یک ظاهر مدرن و شیک دارد.

طرح میکی موس روی این شات قهوه، آن را به یک انتخاب جذاب و دوست داشتنی برای دوستداران این شخصیت دوست داشتنی تبدیل کرده است.

ابعاد و جنس

  • شات قهوه سرامیکی طرح میکی موس با ابعادی کوچک، یک شات قهوه کوچک و جمع و جور است.
  • این شات قهوه از جنس سرامیک باکیفیت ساخته شده است و ماندگاری بالایی دارد.

طراحی زیبا

طرح میکی موس روی این شات قهوه، با رنگ های جذاب و با ظرافت خاصی است. با طرح جذاب میکی موس و حسی از شادی و سرزندگی را به بیننده منتقل می کند.

مناسب برای هدیه

شات قهوه سرامیکی طرح میکی موس، یک هدیه عالی برای دوستداران قهوه و میکی موس است. این شات قهوه، یک یادگاری ماندگار و دوست داشتنی خواهد بود.

وزن

0 , 180 کیلوگرم

ابعاد

7 , 5 × 5 , 4 × 5 , 4 سانتیمتر

رنگ

سفید , مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شات قهوه میکی موس طرح BOUNCE کد 4951”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

کوله پشتی مدل پاپت 2001

قیمت اصلی 798,000 تومان بود.قیمت فعلی 638,400 تومان است.
کیف مدرسه سیلیکونی فریبنده با پاپت، بهترین لوازم جانبی پویا برای بچه های مهدکودک است. رنگ‌های پر جنب و جوش و طراحی جذاب آن ذهن‌های جوان را مجذوب می‌کند، در حالی که ویژگی پاپت دار بودن عنصری از سرگرمی را به آن اضافه می‌کند. این کیف با جنس سیلیکون مرغوب و دوام و کاربردی بودن را تضمین می کند. با فضای کافی، تمام وسایل ضروری را به راحتی در خود جای می دهد. مطمئناً یک همراه عالی برای هر دانش آموز جوان ماجراجو و تخیلی است.

کوله پشتی گلاسی برد مدل 2583 به همراه جامدادی

قیمت اصلی 2,398,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,918,400 تومان است.

ماگ درب دار طرح فضانورد به همراه قاشق کد 4249

قیمت اصلی 430,000 تومان بود.قیمت فعلی 344,000 تومان است.

ماگ چیست ؟

ماگ یا لیوان سرامیکی نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه هستند که روکشی از جنس سرامیک در انها وجود دارد . این لیوان هایی که از جنس سرامیک هستند بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه و چای و… استفاده میشود . طرح این لیوان های برای مردم جذاب است . ماگ ها دو دسته هستند بعضی از انها اندازه بزرگ تری از لیوان های معمولی دارند تا نوشیدن را برای ما اسان تر کند. لیوان هایی که از جنس سرامیک است سایز های متفاوتی دارند اما بیشتر این لیوان ها 350 میلی لیتر حجم دارند که در مقایسه با لیوان های چایی خوری دوبرابر انها هستند . از این لیوان ها برای تزئین نیز استفاده میشود. این لیوان های کاربرد های زیادی دارد اما بیشتر کاربرد انها برای نوشیدنی های گرم در طول روز است . یکی از پر طرفدارترین ماگ ها ، ماگ های سرامیکی فانتزی است. داشتن طرح ها و نقش های جذاب و کارتنی، این نوع ماگ ها رو بسیار متمایز از سایر ماگ ها نموده است.

کوله پشتی مدل یونیکورن کد 88

قیمت اصلی 898,000 تومان بود.قیمت فعلی 718,400 تومان است.
کوله پشتی یونیکورن، نقطه ورود به دنیایی جادویی از رنگ‌ها و ماجراجویی‌های بی‌پایان است. با بافتی از افسانه‌ها و خیال‌پردازی‌ها، این کیف به همراه شما در مسیرهای دنیای واقعی، دستاوردهای اسرارآمیز دنیای غیرممکن را باز میکنه.                              

کوله پشتی پاپت دار مدل 250

قیمت اصلی 498,000 تومان بود.قیمت فعلی 398,400 تومان است.

معرفی کیف مدرسه پلی استر با پاپت: سرگرم کننده و جذاب برای بچه های مهدکودک

کیف مدرسه پلی استر جدید با پاپت به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای بچه های مهدکودک طراحی شده است. این کیف از پلی استر مرغوب ساخته شده و دوام و طول عمر بالایی دارد. پاپت دوست داشتنی ای که کیف را تزئین می کند، عنصری از سرگرمی و تعامل را برای کوچولوها به ارمغان می آورد. این کیف با محفظه‌های جادار، بند‌های راحت و رنگ‌های زنده، انتخابی ایده‌آل برای والدینی است که به دنبال کارکرد و سرگرمی برای مهدکودک‌های خود هستند.

فلاسک مدل 5147 درجه دار گنجایش 0.4 لیتر کد 1139

قیمت اصلی 578,000 تومان بود.قیمت فعلی 462,400 تومان است.

این فلاسک با طراحی زیبا و کاربردی، نوشیدنی‌های شما را در دمای مطلوب نگه می‌داره و از تغییر طعم و رنگ آن‌ها جلوگیری می‌کنه.

این فلاسک با جنس استیل ضد زنگ و درب محکم، مقاوم در برابر ضربه و نشته. شما می‌تونید این فلاسک را به عنوان یک هدیه مناسب برای دوستان و خانواده‌تان انتخاب کنین و از خاطرات خوش سفر با آن‌ها لذت ببرن.