کوله پشتی پاپت دار مدل 250
کوله پشتی پاپت دار مدل 250 قیمت اصلی 498,000 تومان بود.قیمت فعلی 398,400 تومان است.
بازگشت به محصولات
106 نفر در حال مشاهده محصول هستند

کوله پشتی قرمز مرد عنکبوتی مدل 250

معرفی کیف مدرسه پلی استر با پاپت: سرگرم کننده و جذاب برای بچه های مهدکودک

کیف مدرسه پلی استر جدید با پاپت به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای بچه های مهدکودک طراحی شده است. این کیف از پلی استر مرغوب ساخته شده و دوام و طول عمر بالایی دارد. پاپت دوست داشتنی ای که کیف را تزئین می کند، عنصری از سرگرمی و تعامل را برای کوچولوها به ارمغان می آورد.

این کیف با محفظه‌های جادار، بند‌های راحت و رنگ‌های زنده، انتخابی ایده‌آل برای والدینی است که به دنبال کارکرد و سرگرمی برای مهدکودک‌های خود هستند.

قیمت محصول

قیمت اصلی 498,000 تومان بود.قیمت فعلی 398,400 تومان است.

7 عدد در انبار

معرفی کیف مدرسه پلی استر با پاپت: سرگرم کننده و جذاب برای بچه های مهدکودک

کیف مدرسه پلی استر جدید با پاپت به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای بچه های مهدکودک طراحی شده است. این کیف از پلی استر مرغوب ساخته شده و دوام و طول عمر بالایی دارد. پاپت دوست داشتنی ای که کیف را تزئین می کند، عنصری از سرگرمی و تعامل را برای کوچولوها به ارمغان می آورد.

این کیف با محفظه‌های جادار، بند‌های راحت و رنگ‌های زنده، انتخابی ایده‌آل برای والدینی است که به دنبال کارکرد و سرگرمی برای مهدکودک‌های خود هستند.

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

کوله پشتی قرمز مرد عنکبوتی مدل 250: کیف مدرسه سرگرم کننده و هیجان انگیز برای بچه های مهد کودک

اگر به دنبال کیف مدرسه ای هستید که برای مهدکودک خود سرگرم کننده، هیجان انگیز و بادوام باشد، ممکن است بخواهید کوله پشتی قرمز مرد عنکبوتی مدل 250 را در نظر بگیرید. اینها انتخاب محبوبی در میان والدین و کودکانی هستند که به اسباب بازی ها و رنگ ها علاقه دارند.

در این مقاله هر آنچه که باید در مورد کیف های مدرسه پلی استر با پاپت بدانید و اینکه چرا بهترین انتخاب برای کودک شما هستند را به شما خواهیم گفت.

کوله پشتی مدل پاپت چیست؟

کیف های مدرسه ای پلی استر با پاپت، کیف های مدرسه ای هستند که از مواد پلی استر مرغوب و مقاوم در برابر سایش و پارگی ساخته شده اند. آنها یک پاپت دارند که یک اسباب‌بازی کوچک است که کودک شما می‌تواند آن را فشار دهد و با آن بازی کند. پاپت ها در اشکال و طرح های مختلفی مانند ستاره، دایره، گل، حیوانات و غیره وجود دارند.

کیف های مدرسه پلی استر با پاپت نه تنها سرگرم کننده و بازیگوش هستند، بلکه کاربردی و همه کاره هستند. آنها می توانند کتاب ها، تنقلات، بطری آب و موارد دیگر کودک شما را جا بدهند. آنها همچنین سبک و راحت برای پوشیدن هستند. آنها دارای تسمه های قابل تنظیم و بسته شدن زیپ برای حفظ امنیت همه چیز هستند.

کیف های مدرسه پلی استر با پاپت در رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با سلیقه و روحیه کودک شما هستند.

همچنین می‌توانید پاپت‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و ظاهر منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید. چه فرزند شما بخواهد خلاقیت، شخصیت یا عشق خود به اسباب بازی ها و رنگ ها را به رخ بکشد، کیف های مدرسه پلی استر با پاپت او را خوشحال می کند.

چرا کودک شما به این کوله پشتی نیاز دارد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کودک شما برای روز مدرسه خود به کوله پشتی قرمز مرد عنکبوتی مدل 250 نیاز دارد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • آنها سرگرم کننده و هیجان انگیز هستند. کودک شما هر زمان می تواند برای کاهش استرس، کسالت یا اضطراب با پاپت بازی کند. همچنین می توانند با آن با دوستان و همکلاسی های خود بازی کنند و لحظات خوبی را سپری کنند.
  • آنها همه کاره و کاربردی هستند. فرزند شما می تواند از آنها برای مدرسه و سایر فعالیت ها استفاده کند. آنها می توانند کتاب ها، تنقلات، بطری آب و موارد دیگر کودک شما را جا بدهند. این کوله ها همچنین سبک و راحت هستند.
  • آنها زیبا و شیک هستند. کودک شما می تواند از بین رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با لباس و روحیه خود انتخاب کند.

چگونه کوله پشتی مرد عنکبوتی پاپت دار کودک خود را سفارش دهیم؟

اگر قصد دارید کوله پشتی مدل پاپت کودک خود را سفارش دهید، جای درستی آمده اید. ما طیف گسترده ای از کوله پشتی های پاپت دار را برای انتخاب شما داریم. شما می توانید کاتالوگ آنلاین ما را مرور کنید و گزینه ی مناسب با سلیقه و بودجه فرزندتان را بیابید.

همچنین هنگام سفارش از ما می توانید از مزایایی بهره مند شوید:

  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • روش های پرداخت امن
  • با ضمانت برگشت کالا در صورت عدم رضایت
  • خدمات مشتری دوستانه

بیش از این منتظر نباش کوله پشتی قرمز مرد عنکبوتی مدل 250 فرزندتان را همین امروز سفارش دهید و روز مدرسه او را سرگرم‌کننده‌تر و هیجان‌انگیزتر کنید.

برای دیدن مدل های دیگه به این لینک در لیو پلاس مراجعه کنین.

وزن

0 , 300 کیلوگرم

ابعاد

22 × 18 × 8 سانتیمتر

رنگ

قرمز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کوله پشتی قرمز مرد عنکبوتی مدل 250”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

کوله پشتی سایز متوسط رنگین کمان به همراه آویز کد 3592

قیمت اصلی 1,098,000 تومان بود.قیمت فعلی 878,400 تومان است.

فلاسک وکیوم اسپرت گنجایش 1000ml کد 1154

قیمت اصلی 480,000 تومان بود.قیمت فعلی 378,000 تومان است.

فلاسک وکیوم اسپرت، همراهی ایده‌آل برای تمام ماجراجویی‌های شما!

فلاسک وکیوم اسپرت 1000 میلی لیتری با طراحی شیک و اسپرت، همراهی ایده‌آل برای تمام فعالیت‌های ورزشی و تفریحی شما است.

کوله پشتی دخترانه مدل 4147

قیمت اصلی 1,498,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,198,400 تومان است.
کوله پشتی کریس بلا وسیله ای مناسب برای دختران شیک است. با طراحی همه کاره، ساخت و ساز خاص و ویژگی های مدرن، برای شیک پوشی ایده آل است که به کیف مناسبی نیاز دارد تا ظاهر خود را به سطح بعدی برساند.

لیوان سفری مدل سیلیکونی تاشو گنجایش 0.355 لیتر

168,000 تومان

لیوان سفری مدل سیلیکونی تاشو پیشرفته رو کشف کنین

همراهی ایده آل برای لذت بردن از نوشیدنی های گرم یا سرده. این لیوان ابتکاری که از سیلیکون درجه یک ساخته شده، برای ذخیره سازی و حمل آسان، بدون زحمت تا میشه. با ما همراه باشید تا ویژگی های بی نظیرش رو با هم بررسی کنیم.

ماگ درب دار طرح فضانورد به همراه قاشق کد 4249

قیمت اصلی 430,000 تومان بود.قیمت فعلی 344,000 تومان است.

ماگ چیست ؟

ماگ یا لیوان سرامیکی نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه هستند که روکشی از جنس سرامیک در انها وجود دارد . این لیوان هایی که از جنس سرامیک هستند بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه و چای و… استفاده میشود . طرح این لیوان های برای مردم جذاب است . ماگ ها دو دسته هستند بعضی از انها اندازه بزرگ تری از لیوان های معمولی دارند تا نوشیدن را برای ما اسان تر کند. لیوان هایی که از جنس سرامیک است سایز های متفاوتی دارند اما بیشتر این لیوان ها 350 میلی لیتر حجم دارند که در مقایسه با لیوان های چایی خوری دوبرابر انها هستند . از این لیوان ها برای تزئین نیز استفاده میشود. این لیوان های کاربرد های زیادی دارد اما بیشتر کاربرد انها برای نوشیدنی های گرم در طول روز است . یکی از پر طرفدارترین ماگ ها ، ماگ های سرامیکی فانتزی است. داشتن طرح ها و نقش های جذاب و کارتنی، این نوع ماگ ها رو بسیار متمایز از سایر ماگ ها نموده است.

فلاسک کوهنوردی szm کد 1105

قیمت اصلی 400,000 تومان بود.قیمت فعلی 298,000 تومان است.
تجربه ی یک سفر بی نظیر با فلاسکی رویایی... بیا تا با هم ویژگی های خاص این فلاسک رو بررسی کنیم